محمدفرهام ابراهیمیمحمدفرهام ابراهیمی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

پسر قند عسل

نظرات (9)

بابای ملیسا
3 مرداد 91 19:50
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
زهراجوووووووووووووووووووووون
6 مرداد 91 14:18
سلام فرهام گلی وسلام کیمی جون وبت خیلی بامزه است.
سحر
8 مرداد 91 22:30
خدا حفظش کنه خیلی با مزه است


خدا بچه های خودتون رو هم حفظ کنه اگر دارید یا ندارید ب هرحال ممنون
تنهادخترخاله ی محمدفرهامzahra
19 مرداد 91 19:26
جیگرتوبخورم.الهی فدات شم الهی فدای اون خنده های نمکت بشم.جییییییییییییییییییییییییییگر

زهرا دست نگهدار توروخدااااااااااااااا
تنهادخترخاله ی محمدفرهامzahra
27 مرداد 91 18:28
آخه نمیشه کیمیا....


چرا عزیزم میتونی خودتو نگهداری
تنهادخترخاله ی محمدفرهامzahra
29 مرداد 91 2:27
ب خدا نمیشههههههههههههه.آخه خیلی نمک داره والا.


خو یه بار گفتی
تنهادخترخاله ی محمدفرهامzahra
4 شهریور 91 18:09
آخه نمیشه نگفت..............


خو بگو راحت باش


تنهادخترخاله ی محمدفرهامzahra
4 شهریور 91 18:10



زهرا الان دقیقا غمگینی یاخوشحالی من نوفهمم
تنهادخترخاله ی محمدفرهامzahra
6 شهریور 91 21:05
خوب خوشحالم کیمیامن دارم میرم مسافرت اگه مردم حلالم کن

باشه تو بمیر من یه کارش میکنم.........شوخی کردم خوش بگذره دعامونم کن